جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در پلدختر اندیشیده شد

به گزارش پل نگار،حمید خادم فرماندار پلدختر در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور با اشاره به اینکه مدیران بایستی ظرفیت نقد پذیری خود را بالا ببرند اظهار داشت:مدیران حتی در برابر انتقادهای مغرضانه نیز باید صبور باشند زیرا از میان همین نقدها می شود کار سازنده برای رفع مشکلات مردم کرد.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با برگزاری کنکور پای کار باشند افزود:این پروژه فقط متعلق به آموزش وپرورش نیست و ادارات مرتبط نظیر آب،برق،مخابرات،پلیس راهور،جمعیت هلال احمر،شورای شهر و شهرداری و دیگر ادارات بر اساس نیاز بایستی در میدان باشند.

خادم تاکیبد کرد: هر کدام از مدیران وظایفی بر عهده داریم که برخی از دستگاهها نقش پررنگ تر هستند که انتظار داریم تمام متولیان نسبت به شرح  وظایف قانونی و اجرای آن تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری پلدختر عنوان کرد:۲۴ساعت قبل از برگزاری کنکور مدیران دستگاه های مسئول با حضور در حوزه های امتحانی نسبت به شرح وظایف خود در میدان نظارت و بازرسی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:به دلیل گرمی هوا وپیش بینی هواشناسی برای بالا رفتن دمای هوا یک گروه فنی آماده به کار و مجهز جهت جهت تعویض اضطراری قطعات سیستم های سرمایشی در دسترس باشند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *