سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

مردم هویزه ثانی پاسخ دندان شکن به مستکبرین دادند/کسایی که شعار زن، زندگی، آزادی می دادید خفه شوید/قوه قضائیه در برخورد با ارازل مماشات نکنید

به گزارش پل نگارحجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در خطبه های این هفته نماز با اشاره به اغتشاشات اخیر با تحریک استکبار اظهار داشت :آمریکا با حمایت گروه های کومله از غرب و جیش السوق در شرق کشور به دنبال ناآرامی و اغتشاش بود.

وی افزود:هدف دشمنان نظام این است که ایران را در مرزهای خود مشغول به خود کند تا در منطقه حنای آنها دیگر رنگی نداشته باشد.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:مثلث عبری، غربی و عربی قصد دارند سوریه ۲۰۱۱ را در ایران بوجود بیاورند چون از ناحیه مقاومت خسارت های زیادی متحمل شدند و به دنبال تضعیف محور مقاومت در ایران هستند.

موسوی ادامه داد:امروز در ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه اعلام می شود که مردم هوشیار باشند تا در دام پهن شده دشمن قرار نگیرید.

وی با تاکید بر اینکه خباثت دشمن در قبال ملت ایران آشکار است تصریح کرد: اولین راهبرد اشتباهی دشمن این است که ملت ایران را خوب نشناخته به طوری که در تشییع جنازه شهید سلیمانی، شهدای شاهچراغ و امروز هم در یوم الله ۱۳ آبان، ملت ایران اسلامی به کوری دشمنان حماسه خلق کردند.

وی تاکید کرد:مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بصیرت، انقلابی بودن، دشمن شناسی، ولایتمداری خود را به دنیا نمایش دادند و با امضای طوماری از قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران و ارازل شدند.

امام جمعه پلدختر افزود:شهید علی وردی که یک زمان در سیلاب ۹۸ جهادی به کمک پلدختریها آمد، آرشام در حرم شاهچراغ به شهادت رساندند و ما این مطالبه داریم که صبر انقلابی لبریز شده و مماشات دیگر کافی است، می بایست برخورد قاطع با ارازل و اغتشاشگران صورت گیرد.

وی ادامه داد:کسایی که شعار زن زندگی و آزادی دادید خفه شوید، چرا الان که مردم بی گناه شهید می شوند استوری یا پست منتشر نمی کنید اغتشاش و آشوب امروز کف خیابان و بی حرمتی هایی که انجام می گیرد توسط منافقین در سال ۶۲ هم به این شکل انجام نگرفته است، انتظار داریم از قوه قضائیه که با این ارازل برخورد جدی داشته باشند.

وی با قدر دانی از حضور گسترده مردم به ویژه دهه هشتادی و نودی در راهپیمایی ۱۳ آبان یادآور شد:امروز دشمنان نظام باید این حضور حماسی ملت ایران اسلامی را مشاهده کنند و به انتشار تصاویر تقطیع شده ۱۰ ثانیه ده نفره در فضای مجازی پرهیز کنند دیگر این فریب های رسانه ای اثر ندارد.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *