یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

کنگره ۶۵۵۱شهید لرستان شهریورماه برگزار می شود

به گزارش پل نگار،سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در یادواره شهید ذوقعلی مرادی با اشاره به عملیات حاج عمران و بیت المقدس اظهار داشت :رزمندگان لرستانی در حاج عمران خوب درخشیدند و شهید ذوقعلی مرادی جز ۳۰۰ شهید لرستانی این عملیات است که مقام معظم رهبری به خاطر رشادت و رزم خوب مردم لر پیامی صادر کردند.

وی بیان کرد:زمانی که در حاج عمران پیروز شدیم صدام ۲۴ ساعت در بستر بیماری قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه کنگره ۶۵۵۱شهید لرستان شهریورماه برگزار می شود افزود:دیدار با مقام معظم رهبری و به نمایش دادن آثار مرتبط با شهدای پلدختر در تهران از برنامه های کنگره است ،در شهرستان پلدختر بیش از ۱۲۰ یادواره شهدا برگزار کردیم و در اسفندماه سال گذشته یادواره شهرستانی شهدا داشتیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر یادآور شد :تاریخ شفاهی رزمندگان و خانواده های شهدا ،تألیف کتب های مختلفی در دست اقدام در رابطه با شهدای پلدختر در حال انجام است.

به گزارش بیان روز،در این یادواره حجت الاسلام موسوی امام جمعه،سرهنگ کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ،خادم فرماندار،کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس،جمعی از مسئولان،خانواده های معظم شهدا،جانبازان،ایثارگران و اهالی روستای تپه واشیان حضور داشتند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *