سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳

‍ پلدختر ،معمولان و سرابحمام در سالروز شهادت مولا علی (ع) به سوگ نشست

به گزارش پل نگار،،شهرهای پلدختر ، معمولان و سراب حمام  همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مظلومانه  مولای متقیان امام  علی (ع)نخستین پیشوای شیعیان جهان سیاه پوش و به سوگ نشست.

به گزارش بیان روز ، مردم ولایت مدار پلدختر، معمولان و سراب حمام دردومین شب قدر همزمان با سالروز شهادت مولا متقیان امام علی (ع) در مساجد و حسینیه ها و نقاط مختلف شهرستان های  پلدختر و معمولان جمع شده و در غم شهادت این امام همام اشک ماتم ریختند و شب را  تا سحر را به عبادت پرداختند.

پمردم مومن ، روزه دار و خداجو این شهرستان ها در دومین شب از لیالی قدر با حضور در مساجد ، حسینیه ها و منازل با خدای خود راز و نیاز کرده و با قرائت دعای جوشن کبیر ، قرآن برسرگرفتن و خواندن نماز و قرآن برای فرج آقا امام زمان (عج) ، آمرزش گناهان خود ، شفای بیماران ، عاقبت به خیری جوانان ، نجات مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه و عزت مسلمانان جهان دعا کردند.

شب زنده داران در سوز شهادت امیرالمومنین (ع) بر مظلومیت مولای علی (ع) گریستند و با چشمانی بارانی فریاد “الهی العفو” سردادند و همچنین با نوای “الغوث الغوث” دست های نیاز خود را بالا بردند و در این شب قدراز درگاه خداوند منان طلب عفو و بخشش کردند.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *