جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

سارقان مسلح آزاد راه خرم زال در دام پلیس گرفتار شدند

سرهنگ امانی فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار پل نگار با بیان اینکه امنیت خط قرمز ما در شهرستان می باشد اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی نیروی انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه و ناگهانی موفق به شناسایی سارقان مسلح شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: بر اساس اخبار واصله این سارقان، چندین تیم هستند که در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد اقدام به سرقت به این شیوه می‌کنند که با اقدام غافلگیرانه پلیس دو تیم به تعداد هشت نفر از آنها دستگیر شد.

وی تصریح کرد:پس از بررسی خبری مبنی بر تیراندازی سارقان به سمت خودروهای عبوری در محور آزاد راه پل زال- خرم آباد پلیس بلافاصله وارد عمل شد.

سرهنگ امانی افزود: در این رابطه چهار خودرو از سارقان مسلح توقیف شد که پس از بازرسی‌های انجام شده دو قبضه سلاح از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: گشت‌های پلیس با افزایش نیرو در نقطه مواصلاتی بین استان‌های لرستان و خوزستان مستقر شدند به گونه‌ای که روزانه شش واحد گشت در این محور به رصد و کنترل مسیر ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: با اظهار شاکیانی که از آنها سرقت شده بود در رودرویی با سارقان آنها را شناسایی کرده و اموال ۳۰ نفر مالباخته به آنها برگردانده شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

اقامه نماز عید فطر در پلدختر

به گزارش پل نگار،همزمان با روز عید سعید فطر نماز پرشکوه و سراسرمعنوی آن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *