دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

ابتلا به کرونا در پلدختر به ۳۳۲۰ نفر رسید

علی صفدر سیاوشی رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در گفتگو با خبرنگار پل نگار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان اظهار داش:براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۲۳ نمونه مثبت آزمایش ، آمار مبتلایان از آغاز همه گیری کرونا تا کنون را به سه هزار و۳۲۰نفر دراین شهرستان رساند.

عنوان کرد: از این تعداد ۱۴ نمونه مثبت مربوط به روز #پنجشنبه و ۹ نمونه در روز #جمعه به آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اضافه شده است.

وی افزود: سفرهای نوروزی از عوامل شیوع ویروس کرونا است زیرا ممکن است برخی افراد به عنوان ناقلان بدون علامت به راحتی این ویروس را انتقال دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: این در شرایطی است که ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی همه گروه های سنی به ویژه جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده و نسبت به نوع فبلی چالش های جدی تر پیش روی افراد و جامعه ایجاد می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از شهروندان خواست با وجود وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان ضمن رعایت مراقبت های پیشگیرانه از جمله استفاده از ماسک ، حفظ فاصله فیزیکی و خودداری از تجمع و تردد غیر ضرور دیدو بازدید ها و سفرها را به زمان دیگری موکول کنند.

وی خاطر نشان کرد:برگزاری مراسمات عزا و عروسی و تجمعات عمومی می توانند به شیوع گسترده کرونا کمک دهند.

*اقدس مرادی

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *