سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

رکورد زنی ثبت نامی ۳۴۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی بخش معمولان

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان در گفتگو با پل نگار اظهار داشت: از ۳۴۱ داوطلب ثبت نام شده ۲۹۸ نفر مرد معادل ۸۶٪ و ۴۳ نفر زن معادل ۱۴٪ برای تصدی ۲۰۳ کرسی شوراهای اسلامی بخش معمولان بعد از تائید صلاحیت رقابت می کنند.

➖ایشان ادامه داد؛ در این دوره با توجه به پیش بینی ارتقاء بخش معمولان به شهرستان و ایجاد دو بخشداری جدید در ماه های آینده،روستاهای واجد شرایط را ۲۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش دادیم.
با توجه به اینکه بخش معمولان سیل زده و پیش بینی می شد مشارکت داوطلبین کاهش یابد ولی با مدیریت و تلاش های صورت گرفته با مشارکت ۹۰ درصدی داوطلبین از نظر دوره قبلی و روستاهای واجد شرایط مواجه ، بطوریکه تا ساعت ۲۴ آخرین وقت قانونی شاهدحضور داوطلبین در محل بخشداری بودیم و این یک رکورد بی سابقه می باشد .
بخشدار معمولان در ادامه این گفتگو عنوان کرد از ۶۷ روستای واجد شرایط در دوره کنونی ۶۰ روستا حد نصاب لازم جهت برگزاری انتخابات کسب کردند.

➖ایشان در ادامه گفتگو عنوان کردند به یاری خداوند و همکاری عوامل اجرایی و نظارت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخاباتی سالم ، پر شور و در خور و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگوارمان برگزار کنیم.

➖سید حبیب الله موسوی گفت؛ کار بررسی صلاحیت داوطلبین برابر برنامه زمان بندی و بر اساس قانون از فردا در هیات اجرایی شروع می شود.

➖بخشدار معمولان در پایان از همراهی مردم عزیز و خوب روستاهای بخش معمولان ، همکاران پرتلاش ، عوامل اداری و IT ثبت نام , اعضای محترم هیات اجرایی و نظارت بخش و داوطلبین تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *