جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

مهر تایید صلاحیت ۴۹داوطلب انتخاباتی شوراها در پلدختر

حسن رضاییان  فرماندار پلدختر با خبرنگار  پل نگار اظهار  داشت:پس از بررسی صلاحیت ها و اعلام از مراجع چهار گانه از مجموع ۱۶ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر معمولان ۶ نفر رد صلاحیت شدند و از ۱۳ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر سراب حمام نیز صلاحیت ۱۰ نفر تایید شده است.

وی با بیان اینکه، افراد تایید صلاحیت شده، برای داوطلبی شوراهای شهر پلدختر ،معمولان و سراب حمام، رقابت می کنند گفت: ۴۶ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر بودند که سه نفر آنها پیش از بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و ۱۴ نفر از ۴۳ نفر باقیمانده نیز رد صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه  روند رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۱۵ خرداد ادامه دارد ادامه داد: ممکن است افرادی تایید صلاحیت شوند، بنابراین از فعالان رسانه‌ای درخواست می‌شود به دلیل ضرورت حفظ حرمت افراد، از انتشار اسامی اولیه تایید یا رد صلاحیت شدگان اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبانی که توسط هیات اجرایی و نظارت شهرستان پلدختر رد شده است ادامه داد:پس از اعتراض آنها در هیات عالی نظارت استان بررسی می‌شود و نتیجه نهایی احراز صلاحیت ها ۱۹ خرداد ماه به طور رسمی به اطلاع خواهد رسید.

وی یادآور شد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان پلدختر در صورت اعتراض به رد صلاحیت خود می توانند از امروز ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز شکایت خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استانداری لرستان تحویل دهند.

وی تاکید کرد:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور وسالم در شهرستان پلدختر اندیشیده شده که امیدواریم مردم با حضور پرشور خود برگ زرینی از انقلاب را ورق بزنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *