چهارشنبه , اردیبهشت ۱۲ ۱۴۰۳

توزیع ۲۳۰هزار بسته در قالب کمک مومنانه توسط سپاه لرستان/آزادی ۳۴زندان غیر عمد لرستانی باهمکاری سپاه

سرهنگ مجید سوری در گفت‌وگو با خبرنگار  پل نگار ، اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در سطح استان، در حال اجرا است و امروز به‌عنوان نمونه در ناحیه خرم‌آباد این رزمایش را به اجرا خواهیم گذاشت.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان با هم‌افزایی که بین مجموعه‌های خدمات رسان در سطح استان بود و همچنین توانی گروه‌های جهادی گذاشتند و ظرفیت خیرین که پای‌کار آمدند در مرحله چهارم بالغ‌بر ۳۲ هزار بسته معیشتی، در بین نیازمندان و بالغ‌بر ۴۰ جهیزیه بین نوعروسان بی‌بضاعت توزیع و تعداد ۳۴ زندانی را در این ایام با همکاری سپاه، ستاد دیه و خیرین آزاد کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به طبخ و توزیع بیش از ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در طول ماه‌های اسفند و فروردین و ماه مبارک رمضان بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال با همکاری خیرین و گروه‌های جهادی و بسیج، در قالب رزمایش کمک مومنانه به مردم خدمات‌رسانی کردیم.

وی تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان و صاحبان انقلاب اسلامی هستند، ما تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم عزیز خواهیم ماند و تلاش می‌کنیم در راستای خدمات‌رسانی، گام‌های مؤثر و بزرگتری را در حوزه اشتغال، تأمین جهیزیه، تأمین بسته‌های معیشتی و مایحتاج مردم برداریم.

سوری گفت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تاکنون حدود ۲۳۰ هزار بسته، توسط سپاه لرستان در بین مردم قرارگرفته است، بالغ‌بر ۶۰۰ جهیزیه برای نیازمندان تأمین و تعداد ۱۵۰ زندانی آزاد و همچنین تعداد ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم را طبخ و ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی را بین مردم نیازمند توزیع کرده‌ایم و ان‌شاءالله این روند را با قوت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *