پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳

حضور پرشور در انتخابات باعث دلگرمی دوستان انقلاب اسلامی می شود

به گزارش  پل نگارسردار سرتیپ حسین اشتری شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه شهدای کاشان از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، میهن و مردم خوش درخشیدند، اظهار داشت: هر چه به شهدا بپردازیم به فرهنگ خودمان کمک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما نیاز به توجه و عنایت شهدا داریم، ابراز داشت: پیروزی‌های فراوان جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته همه به برکت خون شهدا، خانواده‌های آنها و در صحنه بودن مردم بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تأثیر خون شهدا محدود به یک شهر، استان و حتی کشور نیست، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت در نبردهای مختلف بر علیه دشمنان ایران و اسلام نشأت گرفته از تأثیر خون شهدا است.
باید راه شهدا را ادامه دهیم
وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام، میهن، مردم و ناموس به فرامین رهبر لبیک گفتند، خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم توطئه‌های دشمن را بی اثر و با تهاجم فرهنگی و اقتصادی استکبار مبارزه کنیم هیچ راهی جز ادامه راه شهدا نداریم.
سردار اشتری با اشاره به شهدای مدافع حرم و بیان رشادت‌های آنها در نبرد با شجره خبیثه داعش بیان داشت: درست است که برخی از این شهدا دفاع مقدس را درک نکردند ولی به یاد شهدا جانانه در جهاد بر علیه شقی‌ترین افراد زمان شرکت کردند.
هر رأی ما همانند تیری در وجود دشمن است
وی پیروزی‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ریشه در روحیه جهادی دفاع مقدس دانست و ادامه داد: امروز اگر بخواهیم شهدا از ما راضی باشند باید از ولایت مطلقه فقیه اطاعت محض داشته باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور یکی از مصادیق اطاعت از ولایت فقیه را حضور پرشور و گسترده در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور پرشور و گسترده در انتخابات باعث دلگرمی دوستان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هر رأی ما همانند تیری در وجود دشمن است، افزود: انتخاب برای مردم آزاد است ولی باید توجه داشته باشیم که اصل در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری است.
سردار اشتری شاخص‌های انتخاب اصلح را بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب و شاخص‌های تعیین شده از طرف ایشان دانست و گفت: امیدواریم دولت جدید بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کند.
انتهای پیام؛

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *