دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

کاهش ۴۰درصدی در عضویت کتابخانه های پلدختر با شیوع کرونا

اسماعیل میخک بیرانوند رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار  پل نگار ۳۰هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی پلدختر و معمولان موجود است اظهار داشت:قبل از شیوع کرونا وضعیت کاری کتابخانه های عمومی پلدختر و معمولان به صورت حضوری بود که روزانه ۱۰۰نفر به این مراکز مراجعه می کردند.

وی بیان کرد:استفاده از فضای آرام کتابخانه و دسترسی داشتن به انواع کتاب از مزایای مهم حضور علاقه مندان به کتابخانه ها می باشد.

میخک بیرانوند با اشاره به اینکه با شیوع کرونا وضعیت کاری کتابخانه ها تغییر پیدا کرد افزود:فعال شدن بستر فضای مجازی برای مطالعه، معرفی متنی وتصویری کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت های مختلف، ویژه برنامه های کتابخوانی مجازی، برگزاری جلسات انجمن جهت رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان، معرفی شهدا و وصیت نامه ها به صورت مجازی از جمله اقدامات اداره کتابخانه های عمومی در زمان کرونا بود که انجام گرفت.

وی بیان کرد:با توجه به کمبود منابع مالی انتظار داریم که شهرداری پلدختر به مانند سال های گذشته بحث تخصیص اعتباری کمکی نیم درصد علی الحساب را به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر داشته باشد.

وی تصریح کرد:امسال ۴۰۰نفر اعضای فعال کتابخوانی داریم که نسبت به قبل از شیوع کرونا آمار اعضای کتابخانه های پلدختر و معمولان ۱۲۰۰نفر بود که شاهد کاهش حدود ۴۰درصدی اعضای ثبت نامی هستیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *