دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

مثلث مردم، مسئولان و صداوسیما فتنه نفوذ به سیستم پمپ بنزین ها را دفع کرد

به گزارش  پل نگارعلی حیدر امیری عصر امروز در نشست تخصصی نهضت روشنگری و بصیرت افزایی، اظهار داشت: نظام سلطه خیلی وقت است که علیه جمهوری اسلامی اعلام جنگ کرده، جنگی که در ابعاد مختلفی اعمال می‌شود.

وی افزود: استکبار جهانی در چندین میدان با ما درحال‌توسعه جنگ است. جنگ نظامی و رودررو مانند جنگی که در خلیج‌فارس در سال ۶۷ آمریکا برعلیه ما علناً آغاز کرد. جنگ نیابتی که دشمن با استفاده از گروهک‌های ملحد و جدایی‌طلب و تجزیه‌طلب و ضد مردمی و ضد حقوق بشری و خون‌خواری مانند گروهک‌های الاحواز، منافقین، جیش الظلم عبدالمالک ریگی و… برعلیه ما اعمال کرد.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: گروهک‌هایی که به نام‌ها و ایده‌های متعددی وارد مبارزه و کارزار با نظام جمهوری اسلامی می‌شوند اما همه هدف و مکانشان یکی است. از یک آبشخور سیراب می‌شوند و از یک اتاق فرمان دستور می‌گیرند. هدفشان هم اول تضعیف و بعد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: در جنگ نیابتی که در جنوب شرق مثلاً با عبدالمالک ریگی داشتیم از عربستان سعودی و سازمان سیا و موساد تغذیه می‌شد. یک جنگ نیابتی دیگر هم درکشورهای همسایه و دوست با آمریکا و نظام سلطه و صهیونیست داریم که محور عبری- عربی -غربی است؛ در ادامه جنگ نیابتی در یمن و سوریه و عراق و لبنان و افغانستان با اسرائیل غاصب، این رژیم به کمک اردوغان و حکومت باکو در شمال غرب کشور جبهه جدیدی بازکرده است.

امیری بابیان اینکه میدان دیگر مبارزه غرب با نظام جمهوری اسلامی، جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی، دنیا تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر علیه ما شروع کرده‌است. کشتیرانی، صادرات و واردات و نفت ما تحریم است و اگر کشوری نفت ما را بخرد از طریق روابط بانکی (سوئیفت) نمی‌تواند پول ایران را پرداخت کند. مشکلی که با ژاپن و کره جنوبی و هند داشتیم و به دلیل روابط بانکی که اجازه مبادله پول را نداشتیم برنج هندی و لوازم‌خانگی و لوازم صوتی تصویری از کره جنوبی و ژاپن وارد می‌کردیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: واردات کالا به جای پول نفت، به تولید داخلی‌مان ضربه می‌زند؛ به‌جای ارز و دلار، کالا می‌دهند و تولید داخلی را متزلزل می‌کنند همین امر باعث شد که مقام معظم رهبری اجازه ورود کالاهای کره جنوبی را ندادند. این امربه دلیل اینکه درزمان تحریم، کره جنوبی ناجوانمردانه اجازه ورود کالا را به کشور نداد، رهبری هم دستور توقف واردات لوازم‌خانگی از این کشور را دادند.

وی گفت: غرب در میدان سیاست هم با ما به مقابله می‌پردازد، جنگ سیاسی که نظام سلطه در صحنه‌های بین‌المللی با ما در قالب سازمان‌های بین‌المللی، مانند یونسکو و فائو، ایکائو و سازمان ملل و شورای امنیت جهانی دارد.

امیری با اشاره به تهاجم و ناتوی فرهنگی غرب برعلیه نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: جنگ فرهنگی برعلیه کشور ما خیلی وقت است شروع‌شده. جنگ نرمی که از طریق ماهواره‌ها، رسانه‌های دیداری-‌شنیداری و فضای مجازی و دروغ‌پراکنی‌ها و شیطنت‌های رسانه‌ای که سالهاست کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا و صهیونیست جهانی برعیله ملت ما شروع کرده اند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی بیان کرد: دشمن بر علیه ما جنگ اجتماعی‌ شروع کرده و هجمه‌هایی برعلیه فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی مانند تغییر سبک و مدل لباس پوشیدن و حتی سبک غذا خوردن و سفره ایرانی را اعمال کرده است.

وی گفت: در جنگ نرم نه درگیری صورت می‌گیرد و نه تیر و موشکی شلیک و پرتاب می‌شود بلکه با تصویر و هنر و فیلم مردم را اغفال می‌کنند.

امیری با اشاره به اینکه دشمن برای تهییج ایران دست به جنگ پهبادی در کشورهای همسایه می‌زند، بیان کرد: در کشورهایی مثل سوریه، یمن و لبنان که کشورهای دوست ایران هستند جنگ‌های موشکی و پهپادی شروع‌شده‌ و دشمن در صدد تحریک است.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی با اشاره به جنگ سایبری نظام سلطه اظهار داشت: تمام زندگی بشر و زیرساخت‌های اقتصادی جوامع بر مبنای سایبر و اینترنت و استارت‌آپ ها شکل‌گرفته است؛ تمام فضای سایبری که در اختیار جامعه است مورد هجوم دشمن واقع می‌شود اما کشور ماهم در این زمینه عقب نمانده و هر نفوذ سایبری که برعلیه مان صورت گرفته را خنثی و مقابله به مثل می‌کنیم.

وی افزود: بعد از این‌که اسراییل برعلیه مان حملات سایبری را شروع کرد؛ مقام معظم رهبری دستور دادند ارتش سایبری ایجاد شود تا در هر سطحی که آن‌ها ظاهر می‌شوند ما هم به همان اندازه و حتی بیشتر ظاهر ‌شویم.

امیری تصریح کرد: امروزه جوانان تحصیل‌کرده زیادی در عرصه علم کامپیوتر و رایانه در کشور هستند که در قالب گردان‌های سایبری حملات زیادی به تأسیسات حساس آمریکا و اسرائیل داشته اند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی بیان کرد: توسط همین گردان‌های سایبری مأموران اطلاعات و نیروهای جاسوسی عربستانی که به هر عنوانی در کشورهای دوست درحال فعالیت بودند را شناسایی کرده و به آن کشورها معرفی کردیم وسیستم دریانوردی و حمل‌ونقل اسرائیل را از کار انداختیم.

وی با اشاره به اینکه این یک جنگ متقابل است که در عرصه نرم افزاری، سخت افزاری و میان افزاری صورت می‌گیرد، بیان داشت: متأسفانه اسرائیل و آمریکا با کمک نیروهای نفوذی داخلی توانستند به سیستم پمپ بنزین‌های ما نفوذ کنند و می‌خواستند با این کار موجب هرج‌ومرج و اغتشاش شوند.

امیری گفت: این نفوذ میان ابزاری نشان می‌دهد که عواملی در داخل کشور به آن‌ها کمک کرده‌اند. دشمن به دنبال تنش هایی که در سال ۹۸ به دلیل گرانی بنزین صورت گرفت به هوای سالگرد اغتشاشات ۹۸ درصدد برآمد که با هک و نفوذ در سیستم پمپ بنزین‌ها، ضربه جدیدی به کشور وارد کند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی اظهار کرد: در این حمله، ۴۳۰۰ پمپ‌بنزین را از کار انداخت و می‌خواست با این کار مردم را بر علیه نظام بشورانند؛ اما خوشبختانه نتوانست موفق باشد چراکه اولاً مردم از اغتشاش و اعتراض استقبال نکردند، ثانیا صداوسیما به‌سرعت وارد عمل شد و با مردم به گفت‌وگو پرداخت و رئیس‌جمهور درهمان روزجلسه هیات دولت را تعطیل کرد و با سرکشی از پمپ‌بنزین‌ها و وزارت نفت مستقیم در جریان امور قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه مردم فهیم ایران هم با درک درست از شرایط دست‌به‌دست هم دادند تا نقشه دشمن منجر به اغتشاش و تنش در کشور نشود.

امیری بیان داشت: پدافند غیرعامل در جنگ میکروبی و شیمیایی، بیولوژیکی و هسته‌ای؛ تمامی گلوگاه‌ها و معابر و گردنه‌هایی که خطرناک است را شناسایی و به مبادی ذی‌ربط اعلام می‌کند؛ حادثه هک و نفوذ به سیستم پمپ بنزین‌ها باعث شد که کشور هوشیارتر نسبت به گذشته مراقب امنیت نرم‌افزاری و سخت افزاری سیستم های اقتصادی باشد و این‌که نقش و اهمیت پدافند غیرعامل بیش از پیش مشخص شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *