چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳

ایستگاه اختصاصی سوادرسانه ای برپا شد/ بازدید مسئولان کشوری و استانی

به گزارش  پل نگاردر مرحله استانی سومین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، غرفه اختصاصی نهضت سوادرسانه ای انقلاب اسلامی استان لرستان با هدف تبلیغ و ترویج سوادرسانه ای و فضای مجازی برپا شده است.

بسته های آموزشی شامل پوستر و بروشورهای سوادرسانه ای و فضای مجازی با تاکید بر ضرورت آگاهی نوجوانان، جوانان و خانواده ها از آسیب های فضای مجازی، تاثیرات روزافزون رسانه ها در تغییر باورها و نگرش ها و… بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

گفتنی است این ایستگاه از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه به صورت شبانه روزی در محل برگزاری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان لرستان دایر است که مورد استقبال گسترده مسئولان کشوری و استانی قرار گرفته است.

طی دو روز گذشته سردار قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین؛ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان؛ سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان، سردار توکلی، جانشین سپاه لرستان؛ سرهنگ سوری، معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان؛ حجت الاسلام قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان؛ فتایی، مدیرکل ارشاد لرستان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی از این غرفه بازدید کرده اند.

امید می رود برپایی این ایستگاه گامی موثر در تبدیل سواد رسانه‌ای به یک گفتمان عمومی و به تبع آن ایجاد عزم ملی در جهت کاهش آسیب‌های فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن باشد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *