دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

افزایش مصرف گاز در لرستان/صرفه جویی جدی گرفته شود

کرم گودرزی در گفتگو با خبرنگار پل نگار اظهار داشت: با سرد شدن هوا مصرف انرژی مانند گاز افزایش یافته که لازم است با صرفه جویی و استفاده بهینه، تلاش شود تا با استفاده درست، همه بتوانند از این نعمت برخوردار باشند.

وی افزود: میزان مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته و با توجه به سامانه های بارشی و کاهش دما ضروری است تا همه مشترکان نسبت به صرفه جویی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در حال حاضر طبق آمار مقایسه ای نسبت به سال گذشته میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به ترتیب ۲۸ و هشت درصد کاهش داشته اما مصرف گاز در بخش صنعتی شش درصد افزایش یافته است که در مجموع میزان مصرف گاز در استان یک درصد افزایش را نشان می دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۱۱۱ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که لازم است با رعایت چند نکته ساده از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: ضروری است تا دمای هوا در منزل بیش از اندازه گرم نشود که در و پنجره برای جریان هوا باز گذاشته شود، همچنین از وسایل گرمایشی دارای برچسب انرژی استفاده گردد و در هنگام استفاده از این وسایل حتما اتصالات به دقت چک شود تا حادثه تلخی رخ ندهد. هم اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش شهری ۹۹٫۹ و در بخش روستایی ۹۳ درصد است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *