دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم برای مردم امیدآفرین بوده است

حجت‌الاسلام محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار  پل نگار با اشاره به عملکرد امیدآفرین ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم برای مردم اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی هم‌زمان با به دست گرفتن دولت با محوریت مردم و شعار انتخاباتی دولت مردمی توانست خیلی زود تحولاتی را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاست خارجی ایجاد کند.

وی افزود: موفقیت ایران در عضویت شانگهای بعد از چند سال توسط دولت رئیسی نمونه بارز عزم جدی دولت برای ارتباط مؤثر و مقتدرانه ایران با دنیا و همسایگان بود.

کارشناس سیاسی با اشاره به رویکرد مهم دولت رئیسی در ارتباط با مردم و سفرهای استانی، عنوان کرد: حضور رئیس‌جمهور و وزرا در قالب سفرهای استانی در بین مردم و از نزدیک آشنا شدن با مسائل و مشکلات مناطق مختلف باعث امید دهی و تصمیم‌گیری مناسب برای اجرای عدالت توسعه‌ای می‌شود.

وی تصریح کرد: جمعه‌های بدون تعطیلی دولت سیزدهم در سفرهای مردمی نشان از عزم دولت برای حل مشکلات با محوریت مردم را می‌رساند.

موسوی با اشاره به کارنامه درخشان دولت رئیسی در مقابله با کرونا، بیان کرد: تا قبل از دولت سیزدهم آمار تزریق واکسن در کشور قابل‌توجه نبود و قطره‌چکانی بود ولی با شروع به کار دولت یکی از وعده‌های مهم رئیس‌جمهور همان واکسیناسیون گسترده محقق شد به‌طوری‌که امروز ۹۹ میلیون دوز واکسن وارد کشور شده و واردات آن همچنان ادامه دارد و از ظرفیت تولیدات واکسن داخلی هم به‌خوبی استفاده می‌شود.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: یکی از نکات مهمی که در دولت سیزدهم توجه به کار جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات است به‌طوری‌که در بحث حمله سایبری به سوخت دیدیم در کمتر از سه ساعت با حضور میدانی مسئولین مشکل طوری مدیریت شد که شاهد اعتراض و تجمع مردمی نبودیم ولی درگذشته به دلیل سوء تدبیرهای در گرانی بنزین، مرغ و هر اتفاق اقتصادی دیگر شاهد تجمع و گلایه مردمی بودیم.

وی عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری برای به‌کارگیری نیروهای جوان برای مسئولیت‌ها را در دولت سیزدهم یک ارزش دانست و گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی حتی در دورترین نقطه و محروم‌ترین منطقه کشور درزمینه های مختلف دارای جوانان بااستعداد، خلاق و انقلابی هست دولت رئیسی، طلسم به‌کارگیری جوانان را در مدیریت‌ها شکست و در اقدامی خلاقانه و انقلابی در انتصاب‌های خود در سطوح وزارتخانه و مدیریت‌های میانی از این ظرفیت عظیم استفاده خوبی می‌کند که این مسئله به‌چابکی و پویایی دولت کمک می‌کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *