جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

نظارت۵۰ تیم بازرس افتخاری بر بازار لرستان

جمال ابدالی در گفتگو با خبرنگار  پل نگار، اظهار داشت: مدتهاست که بسیجیان به عنوان ناظران افتخاری در کنار دستگاه هایی که وظیفه نظارت بر بازار را دارند، همراهی و مشارکت می کنند اما با توجه به تفاهم نامه ای که اخیرا منقعد شده قرار است که این نظارتها تشدید شود.

وی افزود: در همین راستا بسیجیانی که به عنوان بازرس افتخاری انتخاب می شوند پس از طی کردن دوره آموزشی، در بازار برای نظارت به صورت مویرگی در کنار دستگاه ها حضور دارند.

مسئول بسیج اصناف لرستان تصریح کرد: در هر شهرستان بین پنج تا ۱۰ تیم حضور دارند و در مجموع بیش از ۵۰ تیم در استان به عنوان بازرسان افتخاری برای نظارت بازار مشارکت دارند و نظارتها تشدید می شود.

ابدالی خاطرنشان کرد: همچنین به جهاد سازندگی و سازمان صمت، تعدادی از کاسبین امین معرفی شده تا این افراد بتوانند در بحث توزیع اقلام همکاری کنند و اقلام و کالاهای اساسی به دست مصرف کننده برسد.

وی ابدالی با اشاره به هفته بسیج عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره شهدا، رزمایش کمک مومنانه و برنامه های دیگری اجرا می شود و تاکنون بیش از سه هزار بسته معیشتی و ۳۵ هزار ماسک در بین نیازمندان توسط بسیج اصناف توزیع شده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *