شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

استقامت فکری با جهاد تبیین پایدار می ماند/۵۰ کشور دنیا متقاضی پهباد ایرانی هستند

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام و المسلمین درویشی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در یادواره شهدای دانشجوی پلدختر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:اگر حرکت در مسیر شهدا و امام زمان عج باشد مسیر نور و برکت است و نسل جوان ما در این شرایط که دشمن به دنبال فتنه انگیزی و شیطنت است بیشتر در این مسیر بایستی گام بردارند.

وی با اشاره به استقامت برای موفقیت در امورات زندگی یک فرد ضروری است بیان کرد:کار دشمن ایجاد شک و شبهه و سستی در دل مؤمنین است، ایمانی که در سایه پاسخگویی به شبهات رشد پیدا می کند ارزشمند است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان عنوان کرد:خداوند متعال به شهدا مقام شفاعت دادند به طوری که جامعه به این شهدا افتخار می کنند چون شهدا در مسیر ثابت قدم هستند به طوری که در اسارت شکنجه ها شدند ولی پشت به کشور نکردند.

درویشی تصریح کرد:ایمان و اعتبار نزد خدا به ظاهر نیست، ایمان بایستی قلبی باشد و نباید تحت تاثیر شیطنت های دشمن و شبهه افکنی از مسیر اصلی منحرف شوند، بلال حبشی هر چند در زمان پیغمبر ص ظاهر خوبی و صدای خوبی نداشت ولی پیش خدا به خاطر ایمان قلبی داشت شایسته مقام اذان گفتن در بالای خانه خدا داشت.

وی افزود :کار دشمن دشمنی وما توقعی نداریم دشمنی نکند ولی ما توقع داریم مومن فریب نخورد امروز فضای مجازی ابزاری برای تخریب ایمان، اعتقاد و روحیه مسمومیت دانش آموزان کار نفاق است امروز دشمن با شایعه سازی و تحلیل های نادرست در صدد استقامت فکری ما بگیرد مهمترین راه تثبیت این استقامت توسل به ولایت فقیه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان گفت:ما نباید جلوی سوال جوان بگیریم بایستی به دنبال پاسخگویی مناسب به شبهات باشیم، منادیان حق وحقیقت در قالب جهاد تبیین تلاش کنند و این توطئه ها خنثی کنند، چهره واقعی دشمنان برملا کنید، سفیر انگلیس امروز داعیه دار پدر دلسوز بچه های ایران خود را معرفی می کند در حالی که اینها با ارسال مواد شیمیایی مردم مظلوم ما را به شهادت می رساندند و همچنان برخی از هموطنان برای تنفس کشیدن اذیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه استقامت فکری با جهاد تبیین پایدار می ماند یادآور شد: برای این کار در بین دانش آموزان و دانشجویان بایستی از اعتقاد و مسیر نور دفاع کنیم،چون دشمن به دنبال مسدود سازی راه شهدا و مسیر حقیقت هستند.

وی بیان کرد:از هر دری با هزینه های سنگین در ادامه جنگ ترکیبی و شناختی، از طریق گاز دانش آموزان مسموم می کنند و در نهایت به دنبال التهاب آفرینی در جامعه هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود:مراکز علمی و دانشگاهی می خواهند تعطیلی کنند و در کنار آن نیم نگاهی به سنگ اندازی برای تضعیف دولت انقلابی دارند، قضیه ارز و بد شمردن قراردادهای خوب ایران با هم پیمانان از قبیل چین مصادیق بارز این دشمنی است که با شایعه سازی به دنبال تشویش اذهان مردم هستند.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور افزود: ۵۰ کشور دنیا متقاضی پهباد ایرانی هستند و این یک افتخار بزرگ برای جوانان ایرانی هستند که معادلات دشمنان نظام را برهم زده است.

وی با بیان اینکه میدان جنگ امروز میدان فکری است افزود:امروز مقطع حساس و خاصی است به برکت همین شهدا، جهاد تبیین، سیاست های رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما کشوری قوی هستیم و دشمن شکست خود را می بیند.

وی یادآور شد:امروز پیمودن انقلاب در سایه اتصال به ولایت است، روند انقلاب در برهه ای کند شده ولی همیشه پیش رو بودیم و هستیم، باید اجازه ندهیم دروغ های لعاب دار دشمن جامعه ما را درگیر کند و استقامت فکری جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *