جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

دستگاه قضایی با عوامل جنایت سبزوار برخورد جدی کند/سکوت مدعیان«زن،زندگی،آزادی»در قبال شهید غیرت قابل تامل است؟

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در گفتگو با پل نگار ضمن محکوم کردن جنایت سبزوار اظهار داشت:غیرت یک جوان ایرانی در دفاع از دو دختر نوجوان از چنگال عناصر لاقید نمونه بارز مجاهدت و فداکاری نسل جوانی که در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب امام حسین (ع) قرار گرفته است.

وی بیان کرد:شهید غیرت «حمید رضا الداغی» به عنوان نماد غیرت و شهامت در خصوص امنیت دختران،زنان وناموس مردم دست به کار بزرگی زد که جا دارد هم به خانواده این شهید والامقام تسلیت وتبریک گفت.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:طی ماه های اخیر برخی ها که فریب خورده رسانه های دشمن شدند،شعار شهوت طلبانه ای با عنوان «زن،زندگی،آزادی» سردادند و امروز در قبال جنایت سبزوار که یک جوان از ناموس دفاع کرده سکوت اختیار می کنند.

موسوی ادامه داد::حالا چرا سلبریتی ها که در فتنه «زن،زندگی ،آزادی»کاسه داغ تر از آش شدند و بدون توجه به اصل ماجرا ،مسئله حجاب را مورد هدف هجمه های توئیت ها و پست های اینستایی خود قرار دادند با شنیدن و دیدن روایت اول به شهادت رساندن این جوان مدافع امیت دختران ایرانی روزه سکوت پیشه گرفتند و مطلبی منتشر نمی کنند.

امام جمعه پلدختر با تاکید براینکه با افرادی که مخل نظم ،امنیت و آرامش مردم ونوامیس می شوند باید برخورد جدی کرد یادآور شد:از دستگاه قضایی تقاضامندیم با عوامل این جنایت به شدت برخورد شود تا کسی جرات نکند از سلاح سرد یا گرم برای برهم زدن امنیت شهروندان این گونه جسارت کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *