دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون شهید هراس دارند

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام رحمتی مدیر حوزه علمیه امام رضا ع پلدختر در یادواره شهید ذوقعلی مرادی اظهار داشت :جامعه ما نیازمند برگزاری یادواره ها محافل شهدا است ،ذکر شهید باعث می شود آب حیات و امیدواری به جامعه تزریق شود .

وی بیان کرد:هر چه داریم دین،مذهب،امنیت،سلامت و مکتب ما مرهون خون همین شهدا است و اگر سید الشهدا و خون شهدای جنگ جمل،نهروان،کربلا و صفین نبود خبری از اسلام نبود و اگر شهدای جنگ تحمیلی،شهدای مدافع حرم شهدای سلامت نبود خبری از وطن،ارزش های اسلامی وسلامت نداشتیم.

رحمتی تاکید کرد:دشمنان نظام از همین خون شهید هراس دارند و تشییع میلیونی سپهبد سلیمانی مصداق بارز این امر است.

مدیر حوزه علمیه امام رضا ع پلدختر گفت:جنگ نرم و رسانه ای به بهانه های مختلف از قبیل حجاب و معیشت به دنبال انحراف نسل جوان از همین ارزش های اسلامی هستند.

وی تصریح کرد:فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بایستی با جهاد تبیین ،بیان و تبیین شود و ما نباید از این فرهنگ دور شویم.

وی افزود:تنها سلاحی که در مقابل دشمن کاربرد دارد و برنده است یاد،ذکر و نام شهدا است یک شهید به تنهایی می تواند برنامه چندین ساله دشمن و هزینه های گزافی که کرده اند را بر باد دهد.

رحمتی ادامه داد:شهید سلیمانی توطئه تغییر جغرافیایی دشمن به نفع اسلام خنثی کرد و دشمن هم نیز به دنبال کم رنگ کردن و حذف نام شهید است .

وی تصریح کرد:دشمن با عناوین تروریست به شهدا و سپاه پاسداران ما بدنبال تغییر فرهنگ شهدا و حذف آن است در برخی کشورها ،آیه ها و مطالبی که مرتبط با شهدا است را می خواهند حذف کنند .

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *