دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

استعدادهای جوان بسیج میدان دار پیشرفت کشور هستند

به گزارش پل نگار،سرهنگ حسن آقا خوشبختی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه ثامن الائمه شهری با تبریک هفته فراجا و عرض خداقوت به بسیجیان این حوزه اظهار داشت :پیروزی ،پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی معجزه است چون حکومت دینی تشیع و اسلام را احیا کرد.

وی بیان کرد:در گذشته جمعی از دلسوزان و افراد متدین با رهبری امام ره توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز هم نیز رسالت ما برای ادامه این راه خطیر است.

وی گفت:با تلاش و حضور موثر بسیج و دلسوزان انقلاب در عرصه های سازندگی،پیشرفت،جنگ سخت ،نرم، و بازسازی کشور در چهل ساله گذشته به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم .

خوشبختی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش پر رنگ جوانان تاکید دارد عنوان کرد :سپاه و بسیج خادمان مردم هستند که در هر زمان این آمادگی را دارند چه در شرایط عادی و چه در زمان بحران به مردم خدمت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد:امروز نسل جوان ما همان نسل سلیمانی هستند که در گام دوم انقلاب بایستی نقش آفرینی داشته باشند و دشمن را به مانند همیشه مایوس کنند،امید مقام معظم رهبری در این گام به همین جوانان است .

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین رکن است افزود:نیروهای نظامی و امنیتی به فراخور وظایفی که دارند در تأمین امنیت سهم و نقش دارند ولی بسیج برای پیگیری و رفع مشکلات در میدان عمل حضور پر رنگ تری دارند.

وی فرمان ۱۰ ساله اعتلای بسیج راهنمای روشن برای بسیج به تایید مقام معظم رهبری رسیده است یادآور شد:شما بسیجیان و آحاد مردم هم به نوعی در این گام سهم و نقش دارید همانطور که در زمان بحران مثل سیل و امورات اجتماعی،فرهنگی،ورزشی،علمی در میدان عمل هستید،امیدواریم در گام دوم انقلاب پر رنگ تر میدان داری کنید.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

اقامه نماز عید فطر در پلدختر

به گزارش پل نگار،همزمان با روز عید سعید فطر نماز پرشکوه و سراسرمعنوی آن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *