دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

۱۴۵ ویژه برنامه هفته بسیج در پلدختر برگزار می شود

به گزارش پل نگار،سرهنگ خوشبختی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در دیدار جمعی از بسیجیان و مدیران ادارات با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج با اشاره به برنامه ریزی این هفته اظهار داشت:با همکاری دستگاه های اجرایی،۱۴۵ ویژه برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی،ورزشی،علمی،هنری،قرآنی و خدماتی در شهرستان های پلدختر و معمولان برنامه ریزی شده که در این هفته مبارک برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه بسیج یك نهاد انقلاب است كه از اقشار مختلف مردم و آحاد جامعه تشكیل شده است اظهار داشت :بسیج همیشه در صحنه ، مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد:بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و امروز نسل جوان بسیجی ما با حضور موثر در عرصه های علمی،فرهنگی،ورزشی،هنری ودفاع از ارزش ها به توفیقات خوبی دست پیدا کردند.

انتهای پیام

انقلاب ادامه دهنده راه همان رزمندگان و ایثارگران بسیجی هستند.

خوشبختی تصریح کرد:نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و طرح ملی مبارزه با کرونا حقیقتا کم‌نطیر، بی‌بدیل است.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

اقامه نماز عید فطر در پلدختر

به گزارش پل نگار،همزمان با روز عید سعید فطر نماز پرشکوه و سراسرمعنوی آن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *