دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

فراجا در تامین نظم و امنیت نقش مهمی دارد

به گزارش پل نگار،سردار الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در اولین یادواره شهدای انتظامی فراجا با اشاره به اینکه پلدختر قدمگاه شهدا برای نظام بود اظهار داشت :شهدا به جایگاهی که می‌خواستند عروج کردند وما به آنها نیاز داریم ،ترویج فرهنگ شهید وشهادت در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان برای عموم مردم به ویژه نسل جوان ضروری است .

وی بیان کرد:صبوری ،استواری و محکم بودن مادران، همسران و فرزندان خانواده های معظم شهدا در جهت حفظ ارزش ها و دفاع از انقلاب موثر است.

فرمانده فراجا استان با اشاره به ویژگی های شهدا عنوان کرد:شهدا با دل کندن از دنیا و با قبول قرب و هم‌نشینی با خدا در مسیر شهادت قرار گرفتند،ویژگی مهم دیگر شهدا در طول تاریخ سرنوشت ساز بودن شهدا بود یعنی شهدای ما در دوران دفاع مقدس و قبل از آن با نثار جان خود سرنوشت یک ملت را تغییر دادند ، دین را زنده کردند و کشور را به استقلال و عزت رساندند .

فرمانده فراجا لرستان،آینده ساز بودن را ویژگی دیگر شهدا دانست و افزود:شهدای دشت کربلا بعد از چندین قرن همچنان الگو هستند و شهدای ما هم با درس ولایتمداری،جهاد و ازخودگذشتگی که از مکتب سیدالشهدا گرفتند الگو شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷۲شهید فراجا تقدیم انقلاب کردیم گفت:مجموعه انتظامی با توجه به گستردگی حوزه کاری که دارد پویا و فعال است و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری سر از پا نمی شناسد و فراجا از ستون های مهم حفظ نظم و امنیت هست.

الهی یادآور شد :هر شهرستان برگزاری یادواره شهدای فراجا داریم و سعی خواهیم کرد تا پایان سال این برنامه را برای روحیه گرفتن با قوت برگزار خواهیم کرد.وی خاطر نشان کرد:خدا به شهدا جایگاه و فضلیت شفاعت داده و این وعده پروردگار که شهدا شفیع هستند و ما باید به خون شهدا در راستای خدمت رسانی به مردم و دفاع از نظام پایبند باشیم.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *