شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

فضای مجازی امروز به صحنه‌های تهاجم دشمن اضافه شده است کد

به گزارش پل نگار،سردار نعمت‌الله باقری در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان لرستان، ضمن قدردانی از فضای مجازی استان به جهت حرکت خوبی که در راستای برگزاری رویداد انجام داده است، اظهارداشت: آنچه امروز رخ داد، بحث پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فضای مجازی بود که کار بسیار خوب و ارزشمندی است.

وی افزود: در این دوره از رویداد شاهد توسعه و افزایش ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل بودیم که نشان از توجه جوانان و نوجوانان به حوزه فضای مجازی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در این رویداد جوانان و نوجوانان در حوزه‌های گرافیک،  بازی کامپیوتری، پویانمایی در حال رقابت هستند اما آنچه در این مرحله جای تامل داشت و نیاز بود، بازی‌های کامپیوتری و موبایلی است.

سردار باقری عنوان کرد: در دوران گذشته یکی از اشکالات، عدم وجود بازی‌های داخلی، بومی و محلی در سطح کشور بوده که این اتفاق در این دوره رخ داده و در بین ۵۸ تیمی که در حال رقابت هستند، برخی از تیم‌ها وارد این حوزه شده بودند و این نکته‌ای بود که در این مرحله خود را نشان داد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: آنچه اهمیت کار فضای مجازی را برای ما دوچندان می‌کند این است که ما در ادوار گذشته وقتی صحنه‌های تهاجم دشمنان را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این تهاجم به سمت دریا، هوا و زمین بوده است و امروز صحنه جدیدی به صحنه تهاجم دشمن اضافه شده و آن، فضای مجازی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: نمونه این نوع تهاجم دشمن را در سال گذشته دیدیم، تهاجماتی که با استفاده از فضای مجازی علیه جوانان طرح‌ریزی کردند و اقداماتی که در حوزه براندازی دنبال می‌کردند.

سردار باقری یادآورشد: فضای مجازی امروز به صحنه‌های تهاجم دشمن اضافه شده و در حوزه فضای مجازی همانگونه که در سایر حوزه‌ها در تقابل با دشمن در زمین، دریا و هوا ما خوب مقابله کردیم، ان‌شالله در حوزه فضای مجازی هم به عنوان یک اولویت در کنار سایر اولویت‌ها باید آمادگی ایجاد کنیم تا در این حوزه هم موفقیت‌هایی را کسب کنیم.بیان روز

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *