شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

محور مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش پل نگار،،سردار نعمت‌الله باقری شامگاه شنبه در نشست برخط بررسی ابعاد هویتی و تربیتی «مکتب سلیمانی» که به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان در بستر روبیکا برگزار شد، اظهارداشت: شهید سلیمانی مظهر مقابله با تروریست بود و به دست شقی‌ترین انسان‌های تاریخ یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

وی افزود: روزی که رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان مکتب یاد کردند شاید برای خیلی از ما قابل هضم نبود که این سخن ایشان در ارتباط با حاج قاسم چه معنایی دارد اما هر چه از زمان شهادت سردار سلیمانی دور می‌شویم جملات و سخنان رهبر انقلاب برای ما بهتر روشن می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رژیم اشغالگر قدس قصد کوچ اجباری مردم غزه را داشت اما فرماندهان آنها گفتند که ما قادر به شکست حماس نیستیم، رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است رهبر معظم انقلاب فرمودند شکست رژیم اشغالگر قدس قابل ترمیم نیست و این شکاف ایجاد شده با کارهایی که انجام می‌دهند بیشتر خواهد شد.

سردار باقری یادآورشد: از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی شکستن هیمنه ارتش جعلی صهیونیست و شکست اطلاعاتی آنها بود، در طول سال‌های گذشته با مظلوم نمایی‌های رژیم اشغالگر قدس فلسطین محکوم بود اما در این اتفاق مردم در اقصی نقاط دنیا به طرفداری از غزه به خیابان آمدند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی نیروهای مقاومت را خود اتکا بارآورد و آموزش داد، امروز شهید سلیمانی نیست اما گروه‌های مقاومت با اقتدار با استکبار مقابله می‌کنند و جرأت مقابله با نیروهای مقاومت از دشمن گرفته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: آمریکا روز شهادت شهید سلیمانی اعلام کرد اگر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند ما ۵۰ نقطه ایران را خواهیم زد اما جمهوری اسلامی پایگاه عین‌الاسد را با اقتدار با خاک یکسان کرد و هنوز آثار این اقدام در ارتش آمریکا جاری است.

سردار باقری عنوان کرد: همه این اتفاقات از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی است که از دل طوفان الاقصی اتفاق افتاد و امروز شهید سلیمانی مایه مباهات انقلاب، جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان دفاع مقدس، محور مقاومت و همه آزادی خواهان جهان است.

وی اظهارداشت: شهید سلیمانی یک شخصیت فراملی، بین‌المللی و متعلق به همه آزادی خواهان جهان بود، مکتب شهید سلیمانی یک مکتب فرازمانی و فرامکانی است یعنی متعلق به زمان و مکان خاص نیست و جامعه می‌تواند از این شهید به عنوان الگوی عملی برای بخش‌های مدیریتی و اجرایی استفاده کند.

وی افزود: اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه، مطیع امر ولایت، انجام وظیفه، سلوک معنوی، دوری از نفس و خودخواهی، باور کرامت انسان‌ها و شتافتن به کمک آنها، مقابله و مواجه با نظام سلطه، وحدت شیعه و سنی، کوشش، اقدام، عمل، نداشتن اعتماد به دشمن، باور به نصرت الهی و… باعث شد که مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی به عنوان مکتب یاد کنند.سفیرافلاک

انتهای خبر/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *