سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳

راه ارتباطی ۱۱روستا در معمولان بر اثر بارندگی قطع شد

محمد ناظری فرماندار معمولان در حاشیه بازدید از وضعیت راه های ارتباطی شهرستان در گفتگو باپل نگار اظهار داشت: با توجه به بارش باران ۱۱۰میلی متری ،راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دونقطه به کلی مسدود است و تردد در حال حاضر امکان پذیر نیست.

ناظری ادامه داد: با هماهنگی انجام شده مسافرین در راه مانده به تعداد ۵ خانوار و ۱۸نفر توسط آموزش و پرورش در معمولان اسکان داده شدند و شب گذشته نیز ۱۰ خانوار و ۴۳ نفر اسکان داده شده بودند.

فرماندار معمولان با اشاره به اینکه راه ارتباطی برق یک روستا همچنان قطع است، افزود: بر اثر بارندگی ها برق ۳۹ روستا قطع شده بود که با زحمات عوامل شرکت توزیع برق مشکل ۳۸ روستا مرتفع گردید و تنها در روستای سرمر مشکل برق وجود دارد که با بازگشایی مسیر این روستا نیز برق دار خواهد شد.

ناظری در خصوص راه های روستایی نیز گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستا قطع شده بود که تا پیش از غروب آفتاب در سه روستا تردد برقرار شد و مابقی به فردا موکول شد.

وی ادامه داد: آب شرب ۴۳ روستا که از مجتمع کوثر تامین می‌شد به دلیل شکستگی لوله و ورود گل‌ولای قطع شده بود که با اقدام به موقع آب و فاضلاب مشکل رفع و آب شرب تمام روستاها وصل شد.

فرماندار معمولان با اشاره به وضعیت آنتن دهی خطوط تلفن همراه نیز گفت: از شب گذشته به دلیل مشکل در برق سایت جلگه اختلال و قطعی در آنتن دهی در بخش افرینه وجود داشت که به همت عوامل مخابرات این مشکل حل و آنتن دهی برقرار شد.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *