دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

آمار فوتی های کرونا در لرستان بیش از یک هزارنفر رسید/چهار شهرستان لرستان قرمز شد

به گزارش پل نگار،مریم کوشکی معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی لرستان  روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین اطلاعات و آمار مربوط به کرونا در لرستان با بیان اینکه متاسفانه در این مدت سه نفر از مبتلایان بهکرونا در استان جان باختند گفت: هم اکنون آمار مبتلایان قطعی به کرونا در لرستان ۷۶ هزار و ۴۲۰ نفر است.پ

وی بیان کرد: متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، آمار جان باختگان نیز به یک هزار و ۳۸۸ نفر رسیده است.

کوشکی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را عامل افزایش روند صعودی آمار مبتلایان دانست و افزود:همچنین بیش از ۳۰۰ نفر که یا کرونای آنان تایید شده یا مشکوک بوده در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس انگلیسی، مراقبت جدی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری است.

وی با اشاره به رنگ بندی وضعیت کرونا در استان لرستان یادآور شد:اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد:مردم تا می توانند در عید وبازدید در تجمعات پرهیز کنند و در روز طبیعت سعی کنند به مانند سال گذشته در بوستان ها و فضای بیرون تجمع نکنند.

 

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *