جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

حال پلدختر کرونایی خوب نیست/ابتلا ۴هزار و ۶۸۷پلدختری به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اضافه شدن ۱۰۴ مبتلای جدید به کرونا در این شهرستان تعداد بیماران به ۴ هزار و ۶۸۷ نفر رسید.

علی_صفدرسیاوشی” روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پل نگاراظهار کرد: اوضاع شهرستان پلدختر به واسطه شیوع ویروس کرونا و سیر تصاعدی تعداد مبتلایان مساعد نیست و همه در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و کرونا همچنان در این شهرستان می تازد.

وی افزود: در شرایط شیوع موج چهارم کرونا و اوضاع بحرانی آمار مبتلایان در شهرها و روستاها همچنان سیر صعودی دارد و این در شرایطی است که موج جدید تمام اقشار در سنین مختلف را در معرض خطر ابتلا قرار داده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: تلاش مسئولان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت مردم، خروج از این وضعیت خطرناک است که برای موفقیت در این امر مردم باید همراهی کنند.

وی افزود: مردم با رعایت پروتکل ها و مشارکت در اعمال محدودیت های کرونایی می‌توانند کمک موثر و مفیدی به کادر درمان در راستای کاهش آمار مبتلایان داشته باشند.

سیاوشی از مردم خواست برای برون رفت از وضعیت قرمز و کاهش آمار مبتلایان به کرونا از حضور در تجمع ها و مراسم های عروسی و عزا و دورهمی های خانوادگی و رفتن به سفر خودداری کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را در دستور کار خود قرار دهند تا آمار مربوط به مبتلایان و بستری ها در شهرستان روند نزولی پیدا کرده و آرامش مجدد به شهرستان بازگردد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *