جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

غرفه تولیدات کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در تهران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش  پل نگار،منصور کریمی فرد در دیدار مسئول بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به اینکه در ۲۸ خردادماه هنرنمایی ملت ایران به رخ دنیا کشیده می‌شود، اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد شوراها و ریاست جمهوری عرصه‌ای سرنوشت‌ساز و حساس است که دشمن در این روزها به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان از ظرفیت بسیج هنرمندان نواحی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم ارزش‌های انقلاب، وصیت‌نامه و زندگی نامه شهدا در بین نسل جوان ترویج دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به ظرفیت‌های هنری در شهرستان عنوان کرد: بازسازی عملیات والفجر ۹ مصداق بارز یک اقدام جهادی و انقلابی می‌باشد که بسیجیان از ظرفیت هنر برای انتقال پیام شهدا در قالب این برنامه انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تأثیر هنر بر افراد مثبت است، تصریح کرد: در قشر دانش‌آموز ظرفیت خوبی برای انجام برنامه‌های بسیج هنرمندان می‌باشد که بایستی شناسایی و ساماندهی شود.

کریمی فرد یادآور شد: یکی از برنامه‌های کنگره راه‌اندازی غرفه‌ای با موضوعات شهدای استان در تهران جهت بازدید مقام معظم رهبری می‌باشد که بایستی تولیدات فاخر مرتبط با شهدا به‌تناسب رشادت رزمندگان شهرستان پلدختر که عنوان هویزه ثانی لقب گرفته، پررنگ باشد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *