جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

۱۵۰۰ منزل مسکونی در اندیکا احداث و تعمیر می شود

به گزارش  پل نگاربه نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان، مسعود رضایی گفت: بازسازی واحدهای زلزله زده اندیکا در استان خوزستان توسط گروه‌های اعزامی این استان به عنوان ستاد معین آغاز شده و قرار است ۱۵۰۰ منزل مسکونی در اندیکا احداث و تعمیر می شود.

وی افزود: بر همین اساس با اعزام ماشین آلات سنگین و نیروهای بنیاد مسکن لرستان به بخش چولو در شهرستان اندیکا، در برنامه ریزی های اولیه احداث ۵۰۰ تا ۶۰۰ واحد و تعمیر حدود هزار واحد مسکونی انجام می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد: باتوجه به محرومیت منطقه، بنیاد مسکن لرستان تلاش می کند در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، واحدهای احداثی و تعمیری را در بهار آینده تحویل دهد.

رضایی با بیان اینکه کار آواربرداری واحدهای زلزله زده اندیکا در مناطق محول شده به بنیاد مسکن لرستان آغاز شده است، تصریح کرد: این نهاد با تمام توان، بکارگیری نیروهای فنی متخصص، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در راستای کاهش آلام مردم رنج دیده اندیکا پای کار است.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن استان لرستان دربازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه چهار هزار واحد مسکونی را احداث و ۱۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله را تعمیرکرد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *