جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

راه آهن لرستان مطالبه اصلی مردم است

به گزارش  پل نگار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در خصوص وضعیت پروژه راه آهن خرم آباد اظهار داشت: راه آهن یکی از پروژه های اساسی لرستان است که تکمیل آن در دستور کار استانداری قرار دارد، راه آهن دورود – خرم آباد و بروجرد از جهاتی برای همه مردم لرستان مهم است و در صورت راه اندازی تمام استان از آن بهره برداری خواهند کرد، از این رو مطالبه مهم مردم استان است .

وی افزود: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان به عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

زیویار بیان کرد: برای تکمیل و پیشبرد بهتر امورات راه آهن خرم آباد ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در بحث تأمین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه نظرات خود را ارائه دهند.

وی گفت: امیدواریم این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاههای اجرایی ذیربط هر چه سریعتر به نتیجه رسیده و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *