دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

یکپارچه سازی انبار نگهداری کالاهای تملیکی در دستور کار قرار گرفت/پرونده معوقه نداریم

حمید القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار  پل نگار اظهار داشت: سال گذشته در بازدیدی که از انبارهای تملیکی صورت گرفت، به لحاظ چیدمان و نگهداری نامناسب، وضعیت رضایت بخشی نبود که برهمین اساس آنالیزی از پرونده ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت طبق آرای صادره قرار شد که کالاهایی که احتمال فساد دارند و یا به مرور زمان از ارزش آنها کاسته شود سریعا تعیین تکلیف شوند که این کار انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: پنج انبار در استان برای نگهداری اموال تملیکی در نظر گرفته شده بود که طی برنامه ریزی و برگزاری جلسات با مسئولین، قرار شد که یکپارچه سازی انبار نگهداری کالاهای تملیکی در دستور کار قرار گیرد و تاکنون این پنج انبار به سه انبار تجمیع شده و در نهایت همه انبارها در یک مکان تجمیع شوند که شرایط بهتری ایجاد شود.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت انبارهای تملیکی بهتر شده و با توجه به اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته، هیچ پرونده معوقه ای در راستای اموال تملیکی نداریم و پرونده ها در کمترین زمان بررسی می شوند.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز دو هزار و ۲۱۸ پرونده قاچاق تشکیل شده که از این تعداد دو هزار و ۱۸۲ پرونده بررسی و ۳۶ پرونده دیگر نیز در دست بررسی است که میزان محکومیت صادره برای این تعداد پرونده ۱۸۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *