شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

جهاد تبیین برای معرفی مکتب امام ره امری همگانی و جهادی است

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام درویشی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در گفتگو با بیان روز اظهار داشت: عملکرد سپاه پاسداران پیش برنده اهداف انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمن است در این راستا جهاد تبیین یک وظیفه همگانی و امری جهادی است.

وی بیان کرد: جهاد تبیین برای نسل جوان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیج در پایگاه های مقاومت،مدارس،مساجد،کانون نهای فرهنگی پر رنگ تر برنامه ریزی شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: دشمن با شبهه پراکنی به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است ودر همین راستا جهاد تبیین یک وظیفه جهادی برای پاسخگویی به شبهات و روشنگری به شمار می رود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تاکید کرد: یک زمان نبرد ما با دشمن در ۸سال دفاع مقدس و دفاع از عتبات رزمی بود ولی امروز عرصه آن به اقتصاد، فرهنگ، رسانه و فضای مجازی تغییر پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: لزوم جهاد تبیین و روشنگری در دانشگاه ها یک امر ضروری و مهم است که حرکت جهاد تبیین در محافل دانشگاهی بایستی پر رنگ تر باشد تا دانشجویان بیشتر با مکتب امام راحل آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله ولایت عنوان کرد:
امام ره جایگاه خاصی دارد و ولایت تلالو معصوم است و این مسئله اهمیت جایگاه ولایت می رساند، ولایت و رهبری استوانه مستحکم انقلاب اسلامی که برخی ها همگام با دشمن در راستای تحریف و هویت زدایی از انقلاب هستند.
درویشی ادامه داد: فیلم عنکبوت مقدس حمله به اعتقادات و هتک حرمت امام رضا ع و این فیلم حمله به مذهب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد به طوری که تصاویری فجیع و اسف بار در این فیلم به نمایش دادند که حاضرین در سالن نتوانستند ببینند و محل را ترک کردند.

وی با اشاره به لفاظی های مستکبرین بر علیه ایران یادآور شد: مسئله تهیه قطعنامه در شورای حکام و لفاظی های رژیم صهیونیستی و آمریکا بر علیه ایران بیشتر به خاطر اینکه برجام را بر باد رفته می دانند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *