سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

تصمیم نابخردانه اتحادیه اروپا وجه بین المللی خود را خراب کرد/دشمنان با شبهه افکنی به دنبال کم رنگ کردن کارنامه دهه فجر هستند

حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در گفتگو با پل نگار اظهار داشت:اقدامات موهن و هتاکانه نسبت اهانت به قرآن کریم نشان دهنده ضعف دشمن است .
وی بیان کرد:همه این اقدامات با شیطنت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این راستا از ابزار رسانه و جنگ نرم استفاده می کنند.

وی بیان کرد:پروژه اغتشاش و آشوب اخیر در کشور شکست خورد و این روزها از طریق فضای مجازی روی ذهن مردم دارند کار می کنند که کارنامه انقلاب را سیاه نشان دهند.

وی عنوان کرد:تصمیم نابخردانه اتحادیه اروپا با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست نهادهای تروریستی، وجه خود را خراب کرد چون سپاه یعنی حاج قاسم که در دنیا همچنان نام و آوازه آن مشهور است.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد:اروپایی ها و آمریکایی ها تروریست واقعی هستند چون اینها داعش بوجود آوردند و از آن حمایت می کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان شبهه افکنی از سال ۵۲ نسبت به هوای پاک کلید زدند بعد بدون توجه به جمعیت کشور و تعداد وسائط نقلیه و حلبی آباد آن زمان تهران فقط به جوسازی و شیطنت اقدام می کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *