شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

دشمن با جنگ شناختی به دنبال فتح ذهن است/جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله ای جنگ شناختی است

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام مصطفی مهدوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در مراسم فتح خرمشهر که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پلدختر برگزار شد،اظهار داشت :سوم خرداد تجلی قدرت خدا در بازوان رزمندگان اسلام که منتج به فتح خرمشهر و امروز گرامیداشت آنها کار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه خرمشهرجدید،امروز فتح ذهن است افزود: در جنگ شناختی دشمن به دنبال اخلال در ادراکات معرفتی و ابهام افکنی است که جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله ای با این توطئه دشمن است.

وی بیان کرد:اخلال در ادراکات امروز نسبت به دولت سیزدهم ،دولت روحانی آب وخاک فاضلاب ربط به برجام داد و امروز دولت با جسارت در بحث دیبلماسی و سیاست خارجی با گسترش روابط منطقه ای و بین المللی اقدامات ارزشمندی انجام داده ولی به دلیل همین جنگ شناختی ،کارهای دولت زیر سوال بردند و به مرغ و خودرو ارتباط می دهند.فضای مجازی به بستری برای جنگ داده ها و اراده ها تبدیل شده و دشمنان نظام برای رسیدن به مقاصد شوم خود هزینه های زیادی انجام می دهد ولی تاکنون موفق نشده است.

مهدوی با اشاره به مشکلات اقتصادی در دنیا تصریح کرد:پلیس تعداد۶۰۰ نفر در آمریکا بدون حکم دادگاه کشته که از این تعداد ۶۵نفر خانم بودند ولی هیچ کس و مجامع بین المللی حرفی نمی زند،حالا اگر یک نفرقاتل که بر اساس قانون بایستی اعدام شود ،جنجال رسانه ای به پا می کنند و در جامعه التهاب آفرینی می کنند.

وی یادآور شد :آینده ایران روشن و به فرموده حضرت امام ره این انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان عج منتهی می شود و نباید فریب جوسازی دشمن قرار گرفت و با قوت بایستی مسیر شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *