دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳

بسیج فرهنگیان در جهاد تبیین نقش ارزنده ای دارد

به گزارش پل نگارسرهنگ علی خسروی رئیس بسیج فرهنگیان لرستان در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان پلدختر با اشاره به مقام و شان معلم اظهار داشت :آیه مبارک ۵ سوره ابراهیم حوادثی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش آمده که مناسبت ها نامگذاری می شود ،شهادت آیت الله مطهری و هفته معلم یکی از این مناسبت ها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری فندانسیون انقلاب است بیان کرد:شهادت باعث توسعه راه می شود به طوری که استعمار از نام شهید سلیمانی و شهید مطهری بیشتر هراس دارد .

وی ادامه داد:وظیفه بسیج وسپاه خدمات رسانی و نوکری مردم است،در قالب فرهنگیان و دانش آموزی بسیج ،تشکل ایجاد کرده است.

خسروی تصریح کرد:مهمترین وظیفه بسیج فرهنگیان ما توانمندسازی معلمان است همانطور که برای دانش آموزان معاونت پرورشی داریم برای معلمان هم در عقیدتی و اعتقادی نیز نیاز به توانمند سازی است.

رئیس بسیج فرهنگیان لرستان گفت:فرهنگیان و دانش آموزان نیازمند به مسائل بصیرتی و روشنگری هستند ،مسائل سند تحول آموزش و پرورش،نشاط وشادابی ،سواد رسانه و اسناد بالادستی کشور در دستور کار بسیج فرهنگیان برای امسال است.

.سرهنگ زارع جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در این جلسه با اشاره به اینکه معلمان نقش مولدی در توسعه فرهنگ دارند اظهار داشت :فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در راستای اجرای فرامین رهبری نقش مهمی ایفا می کنند .

وی بیان کرد:امروز تفکر و علم فرهنگیان و دانش آموزان برای تحقق شعار سال در راستای افزایش تولید و مهار تورم نقش به سزایی دارد.درپایان طی حکمی از طرف سرهنگ پاسدار منصور کریمی فرد ،محسن دیناروند به عنوان مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان پلدختر منصوب شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *