شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

چادر بیشترین محبوبیت بین بانوان دارد/تیر دشمن با چاشنی حجاب به سنگ خورد

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان در گفتگو با پل نگار با تاکید بر اینکه تیر دشمنان در بحث بی حجابی به سنگ خورد اظهار داشت:برخورد پدرانه با مسئله حجاب با کمترین حساسیت در جامعه موثر واقع شده است .

وی بیان کرد:موارد کشف حجاب در اماکن عمومی و دانشگاه ها کمتر شده و این نتیجه به فرهنگ غنی مردم و آگاه سازی آنان بر می گردد.

فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد:خواهرانی که کمی ضعیف حجاب رعایت می کنند وقتی با آنها صحبت می شود اعلام می کنند ما حاضریم حجاب را رعایت کنیم واین یعنی برخی ها متاسفانه اسیر جو یا پمپاژ رسانه ای ضد انقلاب شدند.

کشکولی تاکید کرد:چادر همچنان به عنوان یک پوشش انتخابی، بیشترین محبوبیت را در بین بانوان دارد و این یعنی دشمن شکست خورده است.

وی یادآور شد: دشمن در بستر فضای مجازی برای ترویج بی حجابی با صرف هزینه های زیاد به دنبال انحراف بانوان جامعه ما از مسیر اصلی فرهنگ حجاب و عفاف است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان گفت :برنامه های تشویقی رعایت حجاب و عفاف در قالب قرارگاه حجاب و عفاف در سپاه برنامه ریزی شده که امیدواریم با تلاش های مستمر و همه جانبه شاهد تاثیرات مثبت در کف خیابان باشیم که بحمدالله داریم مشاهده می کنیم.

کشکولی افزود :کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مدارس جهت پاسخگویی به سوالات و شبهه های مطرح شده در خصوص حجاب و عفاف می تواند موثر باشد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *