جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

حاج قاسم به نسب لر بودنش افتخار می کرد/دشمنان از چهره سردار دلها هراس

به گزارش پل نگار؛،سرهنگ حسن آقا خوشبختی” در نشست جهاد تبیین با موضوع مکتب شهید سلیمانی و حمایت از مردم فلسطین در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور پلدختر اظهار کرد: دشمنان با جنایت تروریستی در گلزارشهدای کرمان نشان دادند که شهادتش بیشتر از زنده بودن برای آنان ترسناک است.

وی افزود:دشمنان از چهره سردار دلها هراس و وحشت دارند و ثابت کردند بیش از خود حاج قاسم از شهید سلیمانی در هراس هستند و حتی از زائران و ادامه دهندگان راه سردار دلها نیز وحشت و ترس دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: همانگونه که حیات و مبارزه شهید حاج قاسم سلیمانی برکت  و منشا اثر بود؛ امروز شهادتش بیشتر از زنده بودن برای دشمنان ترسناک است.

وی افزود: شهید حاج قاسم  سلیمانی  لشکرهای مختلفی را با ابتکار تحت نام های  “فاطمیون” ، “زینبیون” ، “حشد العشی” و غیره را در منطقه تشکیل داد و به مقابله با داعش پرداخت و  ستاد عتبات عالیات ، پیاده روی اربعین و موکب های مردمی از اقدام های انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

سرهنگ خوشبختی یادآورشد:شهید حاج قاسم هرآنچه داشت در طبق اخلاص نهاد و درعین اقتدار شخصیتی متواضع داشت که نه تنها محبوب دل های ملت ایران بلکه همه مردم جهان شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب بود و هست و امروز به گفتمان ، نظریه ، الگو برای جوانان تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر سردار دلها را یک شخصیت بین المللی دانست و گفت: شهید سلیمانی در جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود و در سال ۱۳۷۶ از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد و پس از ۲۰ سال فرماندهی دشمن رذیله و پست در اقدامی تروریستی و بزدلانه وی را به شهادت رساند.

وی افزود: شهید حاج قاسم پس از ظهور داعش در عراق و سوریه با حضورموثر در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی به مبارزه با داعش پرداخت و شکست این گروهک تکفیری و ضاله باعث شد که از سوی مقام معظم رهبری درجه سرلشکری دریافت کند.

سرهنگ خوشبختی یادآورشد:شهید سلیمانی در ولایت فقیه ذوب بود و دغدغه اصلی وی حمایت از ولی فقیه است  و آن را نسخه نجات بخش امت اسلام  می داند به گونه ای که در وصیت نامه اش به این موضوع اشاره کرده و مسلمانان را برای نجات اسلام به وحدت و برادری تشویق و ترغیب می دارد.

وی افزود: مکتب حاج قاسم جریان‌ساز تاریخ ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده که کابوس مستکبران عالم است وامروز  راهش پر رهرو و ماندگار است و ایران و همه جهان اسلام مرهون و مدیون این مرد بزرگ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با گرامیداشت یادو خاطره شهدای جنایت تروریستی کرمان گفت: امروز به برکت سردار دلها جبهه مقاومت روز به روز بالنده تر و با اقتدارتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

وی افزود: سردار دلها به نسبت لربودن خود افتخار کرد و فرمود دست تمام لرها به ویژه بسیجیان را می بوسم و افتخار می کنم نسبت لردارم و نه تنها لرها بلکه تمام ملت های آزادیخواه جهان به جایگاه والا حاج قاسم احترام ویژه می گذارند و باعث سرباندی و افتخار است.

سرهنگ خوشبختی یادآورشد : سردار دلها  مرد میدان بود همواره خود را سرباز ایران می دانست و  با همه وجود برای ملت ایران و امنیت  کشور و مبارزه با تروریست سربازی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جنایتکاران بدانند که سربازان راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت  و سربازان حاج قاسم انتقام جنایت تروریستی کرمان را خواهند گرفت.

در  ابتدای نشست جهاد تبیین “#عبدالمجید_سهیل_نژاد” مسئول بسیج اساتید شهرستان با گرامیداشت هفته مقاومت یاد و خاطر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و جنایت های صهیونیستها و استکبار جهانی در حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در ادامه از قاریان قرآن بسیجی “#شیرزاد_کریمی” ، فاطمه زهرا ایمانیان، حدیث داربر ، “#کوثر_چوبتراش” و “#افسانه_کولیوند“با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *