جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

۵۰ شغل در دهستان تشکن چگنی ایجاد شد

به گزارش پل نگار،سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی یک روزه دهستان تشکن از توابع شهرستان چگنی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این ایام متعلق به شهید سلیمانی است، یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی مردم‌داری و مردم‌یاری بود که ما شاهد خدمات شهید سلیمانی درون و بیرون مرز‌های ایران بودیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام‌ها جدا می‌کند خدمت بی‌منت مسئولان و فرماندهان است که امروز این اتفاق در تشکن در حال رخ دادن است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: مجموعه بسیج جامعه پزشکی در کنار دانشگاه علوم پزشکی یک خدمت ارزنده و بی‌منت را در این دهستان محروم و نیازمند در ۲۰ حوزه درمانی و تخصصی رقم زدند همچنین در کنار خدمات درمانی کارگاه‌های اشتغال خانگی در این مکان برپا شده است.

باقری بیان کرد: در استان لرستان بیماری و اشتغال از موضوعات مهم است که بسیج سازندگی با پرداخت وام‌های خوداشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی موفق شد ۵۰ شغل مستقیم در این دهستان راه‌اندازی کند.وی عنوان کرد: تداوم زنجیره درمان کار خوبی است که در این حوزه صورت می‌گیرد یعنی اگر بیمار نیاز به خدمات بیشتر و بالاتری دارد این زنجیره تا درمان کامل انجام می‌شود.

انتهای خبر/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *