پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳

مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یک ضرورت است / ۳۴واحد مسکن محرومین افتتاح میشود

سرهنگ کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه دیدار نوروزی با فرماندهی انتظامی در گفتگو با خبرنگار پل نگار، با اشاره به اقدامات سپاه در سال۹۹افزود:سپاه در راستای محرومیت زدایی در کنار مردم بود و بر اساس رسالت خطیر این نهاد انقلابی در حفظ دستاوردهای انقلاب، اقدامات ارزشمندی انجام گرفت.
وی بیان کرد:پس از عید نوروز ۳۴واحد مسکونی از سیل زدگان و محرومین با حضور فرماندهی سپاه استان به بهره برداری خواهد رسید.

کریمی فرد گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا علی رغم تحریم های ضالمانه مستکبرین علیه ایران حتی تجهیزات دارویی، ولی با همدلی و وحدت توانستیم واکسن تولید کنیم و در مقابله با کرونا خوب عمل کردیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه انتخابات آتی در کشور سرنوشت ساز و مهم است یادآور شد:جلب مشارکت مردم به مانند انتخابات های گذشته یک امر لازم و ضروری است که بنا بر فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در این انتخابات آینده هم مشارکت حرف اصلی می زند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

وی گفت:نیروی انتظامی و سپاه بازوان مهم امنیتی هستند که در برقراری و حفظ نظم وامنیت نقش ارزشمندی دارد.

سرهنگ امانی فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه سپاه پاسداران یک ظرفیت عظیم هست که خوش درخشیده گفت:نقش سپاه در دوران دفاع مقدس تا کنون در برهه های مختلف به وظایف خود عمل کرده و ناجا هم بر اساس وظایفی بر عهده دارد در کنار این نهاد انقلابی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *