جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

ساخت ۹۸ مسکن محرومان در دستور کار کمیته امداد پلدختر

نبی اله ناظری رئیس کمیته امداد امام ره پلدختر در گفتگو با خبرنگار   پل نگاربا اشاره به اینکه اولویت اصلی کاری ما در حوزه مسکن برای مناطق محروم است اظهار داشت:طی چند سال اخیر و هم اکنون ساخت مسکن به ویژه مناطق محروم در اولویت کاری ما است.

وی با بیان اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۹۸ مسکن در قالب طرح به استان پیشنهاد کرده ایم افزود:در راستای کمک به مددجویان متقاضی که مسکن آنها نیاز به تعمیر داشت ۲۰واحد تعمیری با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیون تومان تعمیر کرده ایم.

ناظری افزود:تا کنون ۱۸واحد از آن طرح پیشنهادی به استان انجام دادیم و اعتباری بالغ بر ۲۶۰میلیون تومان برای ساخت آنها هزینه کردیم.

رئیس کمیته امداد امام ره پلدختر ادامه داد:در خصوص ساخت مسکن طرح های محرومیت زدایی از توان سپاه و بنیاد مسکن شهرستان استفاده کردیم.
این مسئول تصریح کرد:طرح هم افزایی مسکن همکاری سه مرکز نیکوکاری برنامه تعمیر ساختمان و بازسازی حمام، سرویس بهداشتی برای ۲۲۰نفر به ازای هر نفر پنج میلیون تومان بلاعوض داده می‌شود.

وی یادآور شد: سهم کمیته امام ره پلدختر برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان و سهم مرکز نیکوکاری در قالب خدمات اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۱۰۰میلیون تومان برآورد می شود.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *