یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳

آیین گرامیداشت ارتحال آیت الله عباسعلی صادقی در پلدختر برگزارشد

به گزارش بیان روز، آیین گرامیداشت ارتحال آیت الله”عباسعلی صادقی” با حضور حجج اسلام موسوی ، رضایی و طهماسبی به ترتیب امامان جمعه شهرهای پلدختر ، معمولان و کوهدشت، سرهنگ کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه ،رضاییان فرماندار پلدختر، سرهنگ  چراغی رییس پلیس راه ملاوی ، سرهنگ فتحی زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، حجت الاسلام شمس الهی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی پلدختر ، موسوی بخشدار و عزیزی شهردار معمولان، نصرتی سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر پلدختر و جمعی از مسئولان شهرستان در حوزه علمیه امام رضا (ع) این شهر برگزارشد.

🔸امام جمعه کوهدشت در این مراسم اظهار داشت :آیت الله صادقی از روحانیون فعال حوزویی و انقلابی بود که زحمات زیادی در سنگر علم کشیدند.

وی بیان کرد :آیت الله شیخ عباسعلی صادقی سال های متمادی با تدریس فقه و اصول و برای ترویج معارف اهل بیت (ع) تلاش کرد.

امام ججمعه کوهدشت تصریح کرد:زحمتکشان علمی و حوزویی مثل آیت الله صادقی گنجینه های گرانبهایی هستند که از زمانی فوت می کنند بیشتر به اهمیت وجایگاه آنها پی می بریم.

🔻وی افزود:این عالم عامل وارسته و روحانی خدمتگزاردین عمر با برکت خویش را در استان لرستان با ترویج فرهنگ دینی گذراند و شاگردانی زیادی تربیت کرد.

طهماسبی خاطر نشان کرد :همه باید کمک کنیم تا انقلاب اسلامی ایران با همه ظرفیت های توسعه ای دارد بدون توجه به غرب به پیشرفت وتعالی برسد که این امر به برکت خون شهدا و زحمات علمایی همچون آیت الله صادقی شدنی است.

♦️آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی_صادقی از علمای بزرگ لرستان، استاد حوزه و تربیت طلاب استان، عمر شریف خود را در راه هدایت و ارشاد مردم و تدریس علوم فقه و اصول و تأسیس و اداره حوزه علمیه خرم آباد سپری نمودند و پس از سالها مبارزات انقلابی و جهاد علمی، فرهنگی روز جمعه ۱۲ آذرماه به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *