سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

دشمن در جنگ ترکیبی، رسانه‌ای، تسلیحاتی و اقتصادی علیه ایران شکست خورد/پلدختریها چشم انتظار استمهال وام سیل زدگان هستند

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت:حضور چشمگیر و بی‌نظیر ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به دنیا به ویژه ابرقدرت‌ها بود و دست برتر منطقه به‌ویژه در تسلیحات نظامی و پهپاد امروز ایران را در راس کشورهای قدرتمند خاورمیانه قرار داده است.

وی تصریح کرد: عربستان با وجود این‌که صدها میلیارد دلار در طول چندین سال اخیر در جنگ یمن هزینه کرده اما مردم یمن با دستان خالی نه تنها عربستان بلکه ائتلاف سعودی_عربی که با پشتیبانی آمریکا شکل گرفت تا‌ بتوانند مردم یمن را از پای درآورند را به زانو درآوردند و نتیجه‌ای عاید ائتلاف علیه یمن نشد.

موسوی یادآورشد: رییس جمهور ایالات متحده آمریکا خیلی روی خوش به بن سلمان نشان نداد و این موجب شد عربستان به فکر چاره‌ای بیفتد و بهترین راه برای این کشور این بود که بیاید و حافظ منافع خود در منطقه باشد با این تفاوت  که روی به ایران آورد.

مردم سیل زده پلدختر هم‌چنان چشم انتظار تحقق وعده دولت خدمتگزار در زمینه امهال تسهیلات بانکی هستند.

وی افزود: ایران در منطقه قدرت است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به فکر قدرت‌مندترشدن جهان اسلام باشیم از جمله این که روز گذشته وزیر امور خارجه ایران در دیدار با رییس اتحادیه اروپا به این نکته اذعان کرد که ایران در جنگ اوکراین و به فرموده مقام معظم رهبری، ایران خواهان جنگ در هیچ نقطه‌ای از جهان نیست و دنبال صلح است.

وی افزود: دشمنان جنگ ترکیبی، رسانه‌ای، تسلیحاتی و اقتصادی علیه ایران به راه انداخته‌اند، اما بصیرت ملت و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری منجر به شکست مفتضحانه آنها شد.

امام جمعه پل‌دختر با بیان این که توافق ایران و عربستان شکست کامل توطئه آمریکا و اسراییل است، گفت: چین کشوری است که امروز با هدف به چالش کشیدن آمریکا قدرتمند در برابر آن قدرت نمایی می‌کند و شاخ و شانه می‌کشد و دشمن فرا منطقه‌ای به دنبال تفرقه افکنی، ایجاد نا امنی و کندی روند پیشرفت کشورهای غرب آسیا  است، بنابراین نبود چالش در بین این کشورها به نفع همه و ضرر دشمنان است و بهتر است این روابط تقویت شود.

وی تقارن بهار قرآن با آغاز سال نو را مصداق نورعلی‌نور دانست و بر رعایت حال محرومان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: یکم فروردین آغاز سال ١۴٠٢ و سوم فروردین آغاز ماه مبارک رمضان است که این ایام را تبریک و گرامی می‌داریم. افرادی که به دلیل عذر شرعی امکان روزه‌داری ندارند حرمت این ماه را حفظ کنند و در این ایام فقرا و مستمندان فراموش نشوند.

وی به ٢٩ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و آن را گرامی‌داشت و افزود: مقام معظم رهبری کاهش یا به طور کلی عدم وابستگی به نفت را گوشزد کردند همان طور‌ که بسیاری از کشورهای دنیا نفت ندارند، علی‌رغم این‌که آن را خریداری می‌کنند اما اقتصاد آنها می‌چرخد و رشد می‌کند.

موسوی یادآورشد: عدم وابستگی به نفت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید این اتفاق رخ دهد و وابستگی به نفت در کشور کم شود تا بتوان در شرایط تحریم  به این ماده متکی نبود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *