شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳

خروش پلدختریها جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

به گزارش پل نگار،راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران ، عکس های سردار سلیمانی  و پلاکاردهایی و با سردادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری ” مرگ بر آمریکا” ،” مرگ بر اسراییل” ، “حسین حسین شعارماست ، شهادت افتخارماست” ، “با کرمان همدردیم ، آماده نبردیم”؛ یادشهدا حادثه تروریستی کرمان را گرامی و اقدام های ددمنشانه و حملات کور جنایتکاران و تروریست ها را در کرمان و در جای جای عالم محکوم وخشم و انزجار خود  را از استکبار اعلام و خواستار مجازات عوامل این حادثه تروریستی شدند.

در این راهپیمایی که جمعی از خانواده معظم شهدا شرکت داشتند امام جمعه ، فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی در کنار مردم حضور یافتند.

دهه نودی ها پلدختری نیز از قافله عقب نماندندو همراه پدر و مادر خود در راهپیمایی در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزارشهدای کرمان حضور یافتند.

مردم هویزه ثانی در این راهپیمایی همچنین یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی کرمان را گرامی داشتند و با خانواده های معظم این لاله های پرپر ابراز همدردی کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت های اخیر خوانده شد و شرکت کنندگان با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر بندهای آن را تایید کردند.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دیماه ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *