سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳

فرمانده سپاه لرستان شهادت جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت

به گزارش پل نگار،، شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج  تن از افسران همراه تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ‌اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا»

شهادت پرافتخار جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم غاصب و درماندهٔ صهیونیستی، موجب تالم و تأثر شدید گردید.

حملات وحشیانه و وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در ماه‌های اخیر به اوج رسید و بیانگر خوی ددمنشانه آنهاست پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی این رژیم منحوس در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.

:بدون شک این سرداران بزرگ و پرافتخار اسلام پاداش مجاهدت‌ها و اعمال صالح خود را با رزق شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام دریافت کردند.

این عزیزان در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی و در حراست از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم به شهادت نائل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

:سپاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام استان لرستان ضمن محکوم‌کردن این ترور، شهادت این سرداران بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی قدس، هم‌رزمان ایشان در سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و خانواده محترم این شهدا گران‌قدر تسلیت گفته و امیدواریم روح بلندشان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *