سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳

مسیرر اهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر اعلام شد

حجت الاسلام و المسلمین “سیدمحسن موسوی” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پل نگار اظهار کرد: هم زمان با آخرین جمعه ماه رمضان ، راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر کشور در پلدختر برگزار خواهدشد.

:وی افزود: روز قدس امسال به دلیل اتفاقات در منطقه به ویژه در فلسطین و کشتار مردم و زنان و کودکان بی دفاع غزه و به ویژه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کتسولگری ایران در سوریه متفاوت، پررنگتر ، با عظمت و شکوه بیشتر و با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

:امام جمعه پلدخترشهادت تعدادی از مستشاران نظامی و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای  سوری در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که بر خلاف کنوانسیون های جهانی است را محکوم کرد و گفت: این حمله تروریستی نشان دهنده ضعف و استیصال رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است که در باتلاق غزه دست و پا می زند.

:وی خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم ددمنش ، سفاک و تروریست اسراییل شد و  افزود: این رژیم جعلی با حمایت آشکار آمریکای خونخوار دست به هر جنایتی می زند غافل از این که وعده و اراده الهی تخلف ناپذیر است و به زودی با محود و نابودی اسراییل محقق خواهدشد.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد:راهپیمایی روز قدس در پلدختر با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ۱۷ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۱ از میدان شهید بهشتی آغاز و تا معیادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت و مردم این شهر با حضور در این آیین نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان تروریست آن اعلام و بار دیگر با آرمان های قدس تجدید پیمان می کنند.

:آیین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل روز جهانی  قدس نامگذاری شده است ؛ هرساله نه تنها ملت ایران بلکه بیشتر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و نفرت خود را از اسراییل نشان داده و با مردم فلسطین میثاقی دوباره می بندند.

♦ #جمعه_هفته_جاری ، هفدهم فروردین روز جهانی قدس است.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *