جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳

حماسه دیدنی روزه داران پلدختری در روز قدس

به گزارش پل نگار،، مردم ولایی و روزه‌دار شهرستان پلدختر به‌عنوان دیار «هویزه ثانی» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با روز جهانی قدس همپای سایر هم‌وطنان و همه آزادگان جهان در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین به پا خاستند و ندای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

مرد و زن، پیر و جوان، بزرگ و کوچک پلدختری رساتر و باصلابت‌تر از گذشته به میدان آمدند تا بار دیگر به دشمنان جهان اسلام نشان دهند حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

روزه‌داران پلدختری امروز با لبیک به فراخوان تاریخی امام خمینی (ره) با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و با فریادهای خود خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم کودک کش اسرائیل اعلام و خواستار پایان‌دادن به ستم و اشغالگری و اقدام‌های وحشیانه و به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس شدند.

راه‌پیمایان پلدختری با گام‌های بلند و مشت‌های گره‌کرده با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست»، «این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست» انزجار خود را از اقدام‌های ظالمانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی ضم به‌آتش‌کشیدن پرچم اسرائیل قطعنامه قرائت شد و حاضران با فریاد «الله‌اکبر خامنه ای رهبر» بندهای آن را تأیید کردند.

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *